Reklamace a výměna zboží

Jsme velmi rádi, že jste u nás nakoupili a věříme, že jste s našim zbožím spokojeni. Pokud však dojde k situaci, že chcete zboží vrátit, vyměnit, nebo reklamovat, jsme připraveni vám jít v tomto naproti a vše v co nejkratším termínu vyřešit k vaší spokojenosti. Připravili jsme pro vás jednoduché postupy a formuláře, které vám pomohou každou takovou situaci zdárně vyřešit.

Možnosti zaslání zboží:

Zásilkovna: Zabalenou zásilku podáte na kterékoliv pobočce, pouze sdělíte kód: 91856510 a nemusíte se již o nic starat. Zásilka k nám v pořádku dorazí a je to zdarma. V případě, že budete zasílat zboží na výměnu a bude se jednat o důvod výměny ze strany zákazníka, bude zpětně doúčtováno poštovné, v případě důvodu na straně e-shopu neseme tyto náklady my.

Jiné doručení na adresu: Alexandra Petrová, náměstí F. X. Svobody 37, 252 10  Mníšek pod Brdy (Česká pošta, PPL a další).

VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNA ZBOŽÍ
U nás zakoupené zboží můžete bez udání důvodu vrátit nebo vyměnit do 14 dnů od jeho převzetí, a to nepoškozené a v původním a nepoškozeném obalu. 
Pro zdárné vyřízení vašeho požadavku je potřeba vyplnit jeden z níže uvedených formulářů a spolu se zbožím nám jej zaslat. Pokud bude se zbožím vše v pořádku, tak vám peněžní prostředky poukážeme na vámi zvolený bankovní účet, případně peněžní poukázkou, a to do 14 dnů od převzetí zboží a vyplněného formuláře.

Formulář - oznámení o odstoupení od kupní smlouvy

Formulář - výměna zboží

REKLAMACE ZBOŽÍ
Naše zboží je zcela nové od prověřených dodavatelů, přesto se ale může stát, že bude mít na první pohled nezjistitelnou vadu z např. z výroby, nebo dojde k jeho poškození při běžném používání. Takovou případnou situaci  s vámi budeme řešit co nejrychleji k vaší spokojenosti, přestože na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní jsme zpravidla schopni reklamaci vyřešit obratem po doručení zboží do našeho obchodu.

Pro zdárné vyřízení vašeho požadavku je potřeba vyplnit níže uvedený formulář a spolu se zbožím nám jej zaslat. V případě kladného vyřízení reklamace Vám dle domluvy buď zašleme nové zboží, nebo Vám vrátíme peněžní prostředky, a to do 7 dnů od sdělení kladného vyřízení reklamace zákazníkovi.

Formulář - reklamace zboží

 

 

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení